Digital post for virksomheder og myndigheder
Sender du digital post som virksomhed eller myndighed, kan du sende sikker post via www.virk.dk.
Send digital post til Learnmark Horsens
Husk at skrive
- Din uddannelse og evt. klasse/hold
- Dit navn
- Din e-mail eller dit telefonnummer.
Virksomheder og myndigheder kan også benytte Sikker e-mail.
Hvad er sikker post?
Da det ikke er sikkert at sende personfølsomme oplysninger med almindelig e-mail, benytter Learnmark Horsens, Virk.dk’s Digital Post-system.
Digital Post er navnet på den offentlige digitale postløsning, som gør det muligt for myndigheder (fx kommunen eller sygehuset) at sende og modtage post på en sikker måde.
Sådan sender du sikker post
Åbn siden www.virk.dk
Klik på Digital Post
Log ind med din Nøglefil eller MitID
Klik på Skriv ny besked
Skriv 'Learnmark' i feltet Søg efter modtager
Vælg 'Learnmark Horsens'
Vælg 'Virksomhed og Myndighed' i feltet Kategori
I emne
- Skriv den uddannelse, du henvender dig til
I tekstfeltet
- Skriv gerne dit navn, elevens navn, evt. hold/klasse, evt. mail eller telefonnummer
Vedhæft eventuelle filer
Klik på Send
Vi holder sommerferielukket
i uge 29 og 30
I uge 29 og 30 er skolen helt lukket, og du kan derfor ikke træffe os på skolens hovednummer T: 8816 3600.
Mail sendt til info@learnmark.dk besvares hurtigst muligt efter uge 30.
Se info om, hvordan du kommer i kontakt med vores uddannelser i løbet af sommeren under hver uddannelse her på hjemmesiden.
God sommer!